Kawasaki 10-20-30 likums

Ļaužu vairākums apbrīno tos, kuri pārliecinoši uzstājas. Vienlaikus vairākums baidās no mirkļa, kad jāuzstājas pašiem. Kā sagatavoties, lai mūsu uzstāšanās pārliecinātu?

Dažas manas “Ä«sā receptes” atrodamas Å¡eit un šeit.

Apple dibinātāja, riska kapitālista, blogera Guy Kawasaki skatījums atrodams šajā video:

  • Kāda ir Tava pārliecinoÅ¡as prezentācijas “Ä«sā recepte”?
This entry was posted in Komunikācija, Pamati, Pārdošana and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Iesaki:



8 Responses to Kawasaki 10-20-30 likums

  1. Pingback: Kā novērst bailes uzstājoties? | Kārlis Apkalns

  2. Juris says:

    tas pats 777 likums
    * 7 slaidi
    * 7 teikumi slaidā
    * 7 vārdi teikumā

    • Kārlis says:

      Principā jau šīs Kawasaki patiesības, līdzīgi kā daudzas citas patiesības, nav nekas jauns.

      Tikai jocīgā lieta, nez kamdēļ lielum-lielais vairums prezentētāju atkal un atkal pieļauj kļūdas?

  3. Dāvids says:

    Es ļoti atbalstu Aristoteļa teicienu, ko Kārlis ir minējis video. Tieši to pasniegšanas veidu, kas balstīts uz seniem faktiem, kas tiek pasniegti prezentācijās kā salīdzinājumi!

    Vārds “radoÅ¡s” mums parasti asociējas ar orÄ£inalitāti. Taču spēja bÅ«t radoÅ¡am nav saistÄ«ta ar orÄ£inalitāti – tā ir saistÄ«ta ar spēju rÄ«koties negaidÄ«ti ar jau zināmiem faktiem. Nevienam nav jābÅ«t orÄ£inālam, lai izveidotu labu prezentāciju. Un reizēm palÄ«dz apziņa, ka neviens nav orÄ£ināls.

    Par Mocartu mēdza teikt, ka viņš savā mūžā neesot sacerējis nevienu oriģinālu melodiju. Viņa skaņdarbi bijuši senu tautas melodijas jaunās kombinācijās.

    Kad uz skatuves kāpa Elviss Preslijs, cilvēki viņu uzskatīja par orģinālu. Taču tā nebija. Viņš vienkārši bija pirmais baltās rases mūziķis, kas dziedāja ar tādu aizrautību. Viņa dziesmu bija melnādaino ritma un blūza dziedātāju kopijas. Elvis pats esot atzinis, ka iedvesmojies no Mazā Ričarda un Džekija Vilsona kombinācijām.

    Šādiem salīdzinājumiem jābūt iekļautiem prezentācijās, jo tie strādā!!!

    • Karlis says:

      Lai uzrunātu auditorijas, 80% ziņas jābÅ«t jau zināmiem. 20% jābÅ«t “svaigiem”. SvarÄ«gi ir jebkurā faktā ieraudzÄ«t tos svaigos 20%!

      Piemērs?
      Par ko ir “Romeo un Džuljeta” (zināmie 80%)? Teiksiet – par nelaimÄ«gu mÄ«lestÄ«bu? Nieki! Luga ir par sliktu komunikāciju (te parādās svaigie 20%).
      Ja viņi būtu noskaidrojuši, kas patiesībā notiek, vai kāds būtu gājis bojā?

      • Dāvids says:

        Pilnīgi akceptēju tavu teikto- katru teikumu. Kārlis ir nepārspējams!!! Prieks iesaistīties diskusijās, jo ar katru tu spēj atrast kopīgu valodu, un tas ir jāmāk.

  4. Pingback: Kā prezentēt biznesa ideju? | Kārlis Apkalns

  5. Pingback: Kādai jābūt prezentācijai? | Kārlis Apkalns

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>