Ievadseminārs “Biznesa Modelēšanas metode”

Būvē jaunu biznesu? Meklē attīstības iespējas esošam? Veido jaunus produktus vai pakalpojumus?

24.martā, Preiļos, notika Dāvida Štēbeļa un Kārļa Apkalna bezmaksas ievadseminārs “Biznesa Modelēšana“, kurā iepazīstināja ar aktuālāko biznesa veidošanas un pārveidošanas metodiku pasaulē.

KĀPĒC?
Biznesa vide un tehnoloģijas mainās, tāpēc vakardienas biznesa modeļi šodien vairs neder. Dažas kompānijas spēj sevi pārveidot, bet citām tas neizdodas.

Kodak bankrotēja, bet IBM atdzima. Latvijas Pasts cīnās par izdzīvošanu, bet Lattelecom aug. Arī mazākos biznesos ir līdzīgi: viens krodziņš attīstās, bet cits turpat kaimiņos – nīkuļo. Viena galdniecība nes peļņu, bet citai darba nav.

Ko sekmīgās kompānijas dara citādi? Kā iekļūt sekmīgo “klubiņā”? Kā labāk izmantot mūsu rīcībā esošos resursus? Kā biznesa ideju pārbaudīt bez dārgiem eksperimentiem? Šos un citus jautājumus risina Biznesa Modelēšanas metode.

KAS?
Biznesa Modelēšanas metodi šveicietis Aleksandrs Ostervalders prezentēja 2008.gadā. Šobrīd to izmanto NASA, General Electric, Xerox, Ernst&Young, Deloitte u.c. organizācijas, vairākās nozarēs tā kļuvusi par industrijas standartu pasaulē.

Biznesa Modelēšana Latvijā ir iepazīta nesen, to izmanto vien nedaudzi. Metodes ātrāka apgūšana veido būtisku konkurētspējas priekšrocību.

KO DOD METODE?

  • Prasme veidot Produktu VērtÄ«bas piedāvājumu Klientam pievilcÄ«gā veidā
  • Spēja ieraudzÄ«t VērtÄ«bas piedāvājumam piemērotāko Klientu Segmentu
  • DaudzveidÄ«gāka un produktÄ«vāka resursu izmantoÅ¡ana
  • Spēja radÄ«t jaunas ieņēmumu plÅ«smas esošā biznesa ietvaros
  • Ātra biznesa izaugsmes iespēju novērtēšana

KAM JĀNĀK?
Īpašniekiem, vadītājiem un/vai lielāko departamentu vadītājiem, kuri atbildīgi par savu uzņēmumu virzīšanu, attīstīšanu un izmaiņām tajos.

KO DOD SEMINĀRS?

  • Uzzināsiet populāru kompāniju sekmju un neveiksmju iemeslus
  • IepazÄ«siet Biznesa Modelēšanas galvenos
  • ApgÅ«siet pirmos soļus Biznesa Modelēšanā
  • Novērtēsiet sava Biznesa Modeli

TRENERI
Dāvids Štēbelis
10+ gadus vadījis Kraft Foods, Procter&Gamble, Spilva, Coca-Cola, Credit24, Samsung u.c. uzņēmumus konsultējušu kompāniju. Telia Latvia produktu attīstības vadītājs, starptautiska start-up Fastr dibinātājs

Kārlis Apkalns
Rīgas vadošo biznesa skolu pasniedzējs, treneris un konsultants ar 10+ gadu praksi, strādājis ar Latvenergo, Lattelecom, Tele2, LMT, Citadele, Nordea, BTA, Balta, Ergo u.c. kompānijām

This entry was posted in Komunikācija, Lēmumi, Uncategorized, Vadība and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Iesaki:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>