Kā šo var izdarīt?

Kad pārbaudes laiks ir pavadÄ«ts, sākotnējā apmācÄ«ba izieta, korporatÄ«vajā vidē darbinieka jautājums “kā Å¡o var izdarÄ«t” ļoti reti arÄ« nozÄ«mē “kā Å¡o var izdarÄ«t”.

Bieži ar jautājumu mēģina pavēstÄ«t: “to izdarÄ«t nevar”. Dažkārt – “es neesmu vainÄ«gs”. Populārs variants – “man ir taisnÄ«ba”. Vārdu tieÅ¡ajā nozÄ«mē ietvertā doma varētu bÅ«t vien ceturtais vai piektais populārākais Å¡Ä« jautājuma vēstÄ«jums.

Lieki teikt, ja jautātājs tā Ä«sti nemaz nevēlas uzzināt “kā Å¡o izdarÄ«t”, neviena, arÄ« visprecÄ«zākā un pilnÄ«gākā atbilde risinājumu nesniegs.

Visātrāk mācās mazi bērni. Viņi ar jautājumu “kā Å¡o var izdarÄ«t” burtiski to arÄ« domā. Dažkārt, viņi pat nejautā, bet vienkārÅ¡i atkārto apkārtnē ieraudzÄ«to. TieÅ¡i tāpēc sev noderÄ«gās iemaņas bērni iemācās tik ātri, cik to nespētu neviens pieauguÅ¡ais.

Kad nākoÅ¡o reizi jautāsim “kā Å¡o var izdarÄ«t”, mums ir iespēja izvēlēties savu ietverto vēstÄ«jumu. Mums ir iespēja izvēlēties, cik garām paslÄ«doÅ¡a vai arÄ« mums noderÄ«ga bÅ«s saņemtā atbilde.

This entry was posted in Pamati. Bookmark the permalink.

Iesaki:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>