#PiedzivojumuStasti Nr.11 – Biznesa Modeļi

Attieksme pret biznesu mūsu līdzpilsoņus apvieno dažādās grupās.

Ir tie, kuri Dara. Darītāji dalās sīkāk: Kapātāji ik dienas bezgalīgi cīnās, bet Uzvarētājiem uzsāktais beigu beigās arī izdodas.

Ir tie, kuri Vēro. Arī Vērotāji dalās: Bubinātāji apgalvo, ka godīgā ceļā pārticis kļūt nevarot, kamēr Analītiķi mēģina saprast, kas un kā jādara, lai sekmes tomēr atnāktu.

Dažiem AnalÄ«tiÄ·iem svarÄ«gākā Å¡Ä·iet “ideja”, citi piesauc “laba produkta” nozÄ«mÄ«gumu, vēl citi apgalvo, ka panākumus varot gÅ«t jebkur, ja vien pietiktu neatlaidÄ«bas.

Tomēr pēdējā laikā arvien vairāk AnalÄ«tiÄ·u un Uzvarētāju atzÄ«st, ka ar “ideju”, “produktu” vai “neatlaidÄ«bu” var nepietikt. Vienlaikus, panākumi ir iespējami arÄ« ar ikdieniÅ¡Ä·u risinājumu, ar pietiekamu, bet ne perfektu kvalitāti un procesā nepārpÅ«loties. Citiem vārdiem – uzņēmējdarbÄ«bu saprotoÅ¡ie arvien plašāk ierauga likumsakarÄ«bas, kuras apliecina Biznesa Modeļa nozÄ«mÄ«gumu.

Kas ir Biznesa Modelis? No kā tas sastāv? Kādi elementi mēdz būt sekmju pamatā, bet kādi novest pie neveiksmes? Kādas var būt Biznesa Modeļu variācijas? Kam jāpievērš uzmanība, būvējot vai pārbūvējot savu biznesu?

Par Å¡iem un citiem jautājumiem sestdien, 2.septembrī  plkst.20.00 interneta tieÅ¡raide: #PiedzivojumuStasti Nr.11 – Par Biznesa Modeļiem

#PiedzivojumuStasti Nr.11 stāstnieki:

Vladimirs Reskājs…

… caur Car Guru auto koplietoÅ¡anas projektu mēģina Latvijā ieviest daudz kur pasaulē jau izmēģināto un sekmÄ«go sharing modeli.

Ko izglītot sabiedrību par jaunām pakalpojumu formām? Kā Klientus atradināt no vēlmes produktu, piemēram, auto iegūt savā īpašumā? Kādi ir atklājumi mēģinot jaunu biznesa modeli ieviest Latvijā?

Roberts Dlohi…

… un Peruza jau vairākas desmitgades ražo pārtikas pārstrādes iekārtas. ApguvuÅ¡i eksporta tirgus, nostiprinājis izplatÄ«Å¡anas tÄ«klu un guvis arÄ« citiem noderÄ«gas atziņas.

Kas nepieciešams sekmīgai dalībai ārvalstu tirgos? Kā meklēt perspektīvas biznesa nišas? Kā iespējams eksporta tirgos nostiprināt vai paplašināt piedāvājumu?

Kaspars Rāzna…

… ir totalizatora 11.lv lÄ«dzdibinātājs. Lai arÄ« interneta vides biznesi daudziem Å¡Ä·iet “viegla un droÅ¡a” nauda, totalizatoru darbÄ«bā esot ļoti daudzi riski.

Kas par sportu zina vairāk – Kreipāns vai 11.lv komanda? Kā ārējā vide ietekmē on-line biznesu? Kādi ir sistēmas manipulēšanas riski? Kā riskus novērst vai vadÄ«t?

Ričards Fomrats…

… caur Playgineering sekmÄ«gi komercializē Latvijā izveidotu video attēla digitālas analÄ«zes tehnoloÄ£iju, kura ļauj automatizēt sporta spēļu filmēšanu un statistikas ievākÅ¡anu par laukumos notiekoÅ¡o.

Kā Biznesa Modelis palīdz plānot biznesa attīstību? Kā Biznesa modelim audzēt klāt nākamos atbalstošus modeļus? Kādi rīki varētu palīdzēt kompānijām izaugsmes soļos?

 

Kā #PiedzivojumuStasti gājis iepriekš: Profesiju #PiedzivojumuStasti Nr.10

No Vladimira, Māra, Kaspara un Ričarda izzināsim:

  • Kā nonācāt lÄ«dz Å¡Ä« brīža Biznesa Modelim?
  • Kas bija visnegaidÄ«tākais šķērslis?
  • Kas bija JÅ«su biznesā negaidÄ«tākā veiksme?
  • Ja savu biznesu uzsāktu vēlreiz, ko Å¡oreiz JÅ«s darÄ«tu savādāk?

Pasākuma mirkļbirka sociālajos medijos: #PiedzivojumuStasti

Kas ir #PiedzivojumuStasti?
#PiedzivojumuStasti ir privāta iniciatīva interesantiem cilvēkiem dalīties ar ārpus ikdienišķā esošām pieredzēm un atziņām, kuras šīs pieredzes nesušas.

This entry was posted in Pamati, Vadība. Bookmark the permalink.

Iesaki:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>