Ja dejo pat ziloņi…

Mans nesens pārsteigums: McDonalds pie Laimas pulksteņa. Ja esat tur bijuši iepriekš, McD ir vietas konceptu nomainījis par 100%. Par 100%! Pašapkalpošanās. Cits izkārtojums. Cits apkalpošanas process. Cits dizains. Uzsvars uz citu ēdienkarti. Nomainīts ir pilnīgi viss!

Biznesa ābeces patiesÄ«ba: jo esi mazāks, jo vari bÅ«t ātrāks un elastÄ«gāks. It kā vari. Ja spēj un uzdroÅ¡inies…

MÅ«su “nacionālā biznesa dzÄ«vesziņa”: atkārtojam to paÅ¡u, ko esam darÄ«juÅ¡i vienmēr. “Do not repair, what is not broken!” Ja nepatÄ«k rezultāts, nedaudz piekārtojam, nedaudz piepucējam, nedaudz palabojam. Bet kopumā atkārtojam, atkārtojam, atkārtojam!

Nez, cik Latvijas uzņēmumi būtu gana jaudīgi un/vai drosmīgi, lai būtu gatavi tik krasi mainīt pakalpojuma konceptu, kā to paņem un izdara McD?

Un vēl… Ja tik krasi pārdzimt spēj pat globāli milzoņi, cik mums ir cerÄ«bas ar savu stÄ«vumu un lēnÄ«gumu turēties viņiem pretÄ«?

This entry was posted in Lēmumi, Vadība and tagged , , . Bookmark the permalink.

Iesaki:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>