Seminārs “PārdoÅ¡ana 2. Tehnikas Meistariem.”

Ja jau esi apmeklējis Kārļa Apkalna semināru “EfektÄ«va DarÄ«jumu VadÄ«ba”, Tev ir iespēja gÅ«tās iemaņas attÄ«stÄ«t padziļināti!

KĀPĒC?
Drēbes nezinātājiem Pārdevēja dzīve šķiet vienkārša: smaidi, sazvanies ar interesantiem cilvēkiem, labi izskaties un iekasē pienākošās prēmijas. Tomēr realitāti sastapušie zina, ka Pārdevēja dzīve nebūt nav viegla.

Var meklēt smalkus procesu aprakstus vai lasÄ«t gudro padomu grāmatas, taču neviens joprojām nav izdomājis formulu, kura pateiktu priekšā, kā rÄ«koties vienmēr atÅ¡Ä·irÄ«gajās un negaidÄ«tajās pārdoÅ¡anas situācijās. ĪpaÅ¡i negaidÄ«tas tās mēdz bÅ«t pakalpojumu, lÄ«dzÄ«gu produktu, “grÅ«to klientu” vai B2B pārdoÅ¡anā.

Kā esošo Produktu savienot ar konkrētā Klienta vajadzībām? Kā aktualizēt Klienta vajadzības? Kas ir un kas nav mana Produkta Priekšrocības? Ko no manis gaida atšķirīgi B2B pircēji? Kā paskaidrot servisa ieguvumus? Kā draudzīgi risināt Klienta iebildumus? Kā risināt sarunas, ja Klients ir manipulē vai ir agresīvs?

Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Pārdošana 2. Tehnikas Meistariem.”

KAS?
Divu dienu, 16 stundu, otrā, padziļinātā līmeņa pārdošanas apmācību un treniņu kurss.

KĀDI IR IEGUVUMI?
Pārdevēju uzlabotas iemaņas pārdošanas iespējas (opportunities) pārvērst (conversion) darījumos caur:

  • Atkārtotu pārdoÅ¡anas sarunas struktÅ«ru un 1.lÄ«meņa iemaņām
  • Padziļinātu atÅ¡Ä·irÄ«gu Klientu motivāciju izpratni
  • Iemaņām aktualizēt Klienta VajadzÄ«bas
  • Dažādu Iebildumu risināšanas metožu pārzināšanu
  • AtkārtoÅ¡anai un iemaņu uzturēšanai parocÄ«giem izdales materiāliem

KAD?
10. janvārī un 17. janvārī no pl.09.00 līdz pl.18.00.

KUR? KĀ ATRAST?
Mercure  Hotel, Rīgā, Elizabetes ielā 101. Atrašanās karte: skatīt šeit

LEKTORS
Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)

  • strādā ar RÄ«gas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem
  • Latvijas vadoÅ¡ajās reklāmas aÄ£entÅ«rās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB, Rietumu banka, AB.LV un citiem zÄ«moliem
  • bijis IBM un Scania mārketinga vadÄ«tājs Latvijā
  • veicis pētÄ«jumus par Latvijas valsts tēla komunikācijas stratēģiju
  • vadÄ«jis lÄ«dzÄ«gas apmācÄ«bas Tele2, LMT, Lattelecom, DT Mobile, Transcom, Citadele, Trasta Komercbanka, Nordea, BTA, Balta, Ergo, Peugeot, Toyota, Volkswagen, Apple, Wurth, Elfa Distrelec, SAF Tehnika, Latio, Visma, Latvijas Garantiju aÄ£entÅ«ra, Hanzas MaiznÄ«ca, 3M, TEVA, Mylan, Worwag, Pfizer, Novo Nordisk un citu organizāciju komandām
  • raksta vadÄ«bas un pārdoÅ¡anas tēmām veltÄ«tu blogu www.apkalns.lv

DETALIZĒTA PROGRAMMA: tiek izsūtīta pēc pieprasījuma uz karlis@apkalns.lv

This entry was posted in Pārdošana, Vadība and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Iesaki:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>