Atlaides. Kas notiek, ja dod?
Pārdevēji stāsta, ka šobrīd pārdot bez atlaidēm neesot iespējams.
Ka nav viegli, tas tiesa. Ka nav iespējams – nepiekritīšu. Iepriekš jau runājām, kā atlaides nedot. Bet kas notiek, ja atlaižu pieprasījumiem ļaujamies?
Pārdevējs ar pircēju mēģina vienoties par pirkumu:
– Par septiņiem latiem varētu arī atdot.
– Nē, nē, par pieciem!– Hm… Pieci, nu nē!… Par sešiem varētu vienoties.
– Seši lati? Kamdēļ seši? Lai iet par četriem!– Četri? Jūs dzenat mani bankrotā! Par četriem nekādi nesanāks, par pieciem latiem mēs vēl varētu mēģināt…
– Un kā būtu par trīs?– Hei, kā tad tā? Es teicu seši, Jūs teicāt četri. Es piekāpos, tagad Jums nedaudz jāpiekāpjas, un tad varam vienoties par vidējo!
– Vienoties par vidējo? Kāpēc tā? Nē, nē, nē… Jūs varat panākt zemāk… Tad es arī varu iet zemāk. Par diviem latiem dosiet?
Lai cik lielu atlaidi neiedotu, klientam tā nekad nebūs pietiekami liela!
- Pazīstam situāciju? Esam pieredzējuši ko līdzīgu?
- Ko darīt nākamreiz, kad klients atkal prasīs atlaides un spiedīs uz zemi cenu?
Cel vērtību, mazini izmaksas! | Kārlis Apkalns
[…] iepriekš diskusijā par traģikomisko atlaižu anekdoti, paudu viedokli, ka rosība “ar atlaidēm cenu lapā” neceļ produkta Vērtību un […]