Kawasaki 10-20-30 likums

Kawasaki 10-20-30 likums

Ļaužu vairākums apbrīno tos, kuri pārliecinoši uzstājas. Vienlaikus vairākums baidās no mirkļa, kad jāuzstājas pašiem. Kā sagatavoties, lai mūsu uzstāšanās pārliecinātu?

Dažas manas “īsā receptes” atrodamas šeit un šeit.

Apple dibinātāja, riska kapitālista, blogera Guy Kawasaki skatījums atrodams šajā video:

  • Kāda ir Tava pārliecinošas prezentācijas “īsā recepte”?

Karlis

Website:

7 comments

Juris

tas pats 777 likums
* 7 slaidi
* 7 teikumi slaidā
* 7 vārdi teikumā

    Kārlis

    Principā jau šīs Kawasaki patiesības, līdzīgi kā daudzas citas patiesības, nav nekas jauns.

    Tikai jocīgā lieta, nez kamdēļ lielum-lielais vairums prezentētāju atkal un atkal pieļauj kļūdas?

Dāvids

Es ļoti atbalstu Aristoteļa teicienu, ko Kārlis ir minējis video. Tieši to pasniegšanas veidu, kas balstīts uz seniem faktiem, kas tiek pasniegti prezentācijās kā salīdzinājumi!

Vārds “radošs” mums parasti asociējas ar orģinalitāti. Taču spēja būt radošam nav saistīta ar orģinalitāti – tā ir saistīta ar spēju rīkoties negaidīti ar jau zināmiem faktiem. Nevienam nav jābūt orģinālam, lai izveidotu labu prezentāciju. Un reizēm palīdz apziņa, ka neviens nav orģināls.

Par Mocartu mēdza teikt, ka viņš savā mūžā neesot sacerējis nevienu oriģinālu melodiju. Viņa skaņdarbi bijuši senu tautas melodijas jaunās kombinācijās.

Kad uz skatuves kāpa Elviss Preslijs, cilvēki viņu uzskatīja par orģinālu. Taču tā nebija. Viņš vienkārši bija pirmais baltās rases mūziķis, kas dziedāja ar tādu aizrautību. Viņa dziesmu bija melnādaino ritma un blūza dziedātāju kopijas. Elvis pats esot atzinis, ka iedvesmojies no Mazā Ričarda un Džekija Vilsona kombinācijām.

Šādiem salīdzinājumiem jābūt iekļautiem prezentācijās, jo tie strādā!!!

    Karlis

    Lai uzrunātu auditorijas, 80% ziņas jābūt jau zināmiem. 20% jābūt “svaigiem”. Svarīgi ir jebkurā faktā ieraudzīt tos svaigos 20%!

    Piemērs?
    Par ko ir “Romeo un Džuljeta” (zināmie 80%)? Teiksiet – par nelaimīgu mīlestību? Nieki! Luga ir par sliktu komunikāciju (te parādās svaigie 20%).
    Ja viņi būtu noskaidrojuši, kas patiesībā notiek, vai kāds būtu gājis bojā?

      Dāvids

      Pilnīgi akceptēju tavu teikto- katru teikumu. Kārlis ir nepārspējams!!! Prieks iesaistīties diskusijās, jo ar katru tu spēj atrast kopīgu valodu, un tas ir jāmāk.

Kā prezentēt biznesa ideju? | Kārlis Apkalns

[…] ar Guy Kawasaki video vai rakstiem par biznesa ideju prezentēšanu! Pēc tam – Google ar meklēšanas vārdiem […]

Kādai jābūt prezentācijai? | Kārlis Apkalns

[…] Apple dibinātāja, riska kapitālista, blogera Guy Kawasaki skatījums atrodams ŠEIT. […]

Leave a Reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *