#PiedzivojumuStasti Nr.9 – Eksports
Sestdien, 3.septembrī, sākot no pl.20.00 – interneta tiešraide no pasākuma Eksporta #PiedzivojumuStasti: ārvalstu tirgos sekmīgu Latvijas uzņēmēju pieredze par veiksmēm un neveiksmēm, panākumiem eksportā svarīgām kompetencēm un procesu.
Pasākuma tiešraidei varēsiet sekot šeit:
Hercogs Jēkabs veidoja Latvijai kolonijas. Krišjānis Valdemārs aicināja “latvjus braukt jūriņā”. Kolektīvajā atmiņā vējo “eksporta leģendas” par “sviestu, bekonu un Minox“…
Šobrīd ir 21.gadsmits. Atkal esam “daļa no Eiropas”, taču dzīve un ekonomika nav kļuvusi vienkāršāka. Globalizācija un specializācija paaugstina prasības pēc resursiem un kompetencēm. Demogrāfiskā aina Latvijā un infrastruktūra ārpus Rīgas atgādina nelāgo joku – Latvija ir neliela pilsēta. Sabiedrība pamazām ierauga, ka vārda “bizness” vērti ir vien eksportspējīgie uzņēmumi, tomēr šo “eksportspējīgo”, diemžēl, mums nav daudz .
Vai biznesu var izveidot tikai ar lielu resursu palīdzību? Kā tieši attīstīt sava produkta funkcionalitāti? Kā ar komplicētu produktu attālināti sasniegt Klientus?
Par šiem un citiem ar eksporta attīstību saistītiem jautājumiem sestdien, 3.septembrī, sākot no plkst.20.00, stāstīs uzņēmēji, kuri ir guvuši panākumus tirgos ārpus Latvijas.
Kas ir #PiedzivojumuStasti?
#PiedzivojumuStasti ir privāta iniciatīva interesantiem cilvēkiem dalīties ar ārpus ikdienišķā esošām pieredzēm un atziņām, kuras šīs pieredzes nesušas.
Dalību devītajā pasākumā – Eksporta #PiedzivojumuStasti ir apliecinājuši:
Ilona Viļuma…
… rada vērtību no tā, ko citi pat nepamanītu. No Gigi Bloks kartona sagatavēm bērni veido savstarpēji savienojamus “ķieģelīšus” un ceļ “mājas”, pasaku tēlus un jebko citu, ko vien fantāzija ļauj iedomāties. Līdzībās runājot – kartona lego bērna augumā.
Kā radīt Vērtību un Biznesu “uz līdzenas vietas”?
Ričards Fomrats…
… un viņa kompānija PlayGineering jau astoņus gadus veido atkārtojumu un analītikas sistēmas profesionālajam sportam. Ja skaties hokeja, basketbola, rokasbumbas un arī citu sportu TV, ir liela varbūtība, ka pārraidē ir izmantots arī Ričarda veidotais tehniskais risinājums.
Kā atrast optimālo Nišu, Klientu un Funkcionalitāti?
Lauris Lietavietis…
… ir izveidojis un vada komandu, kura no Latvijas pārsvarā caur elektroniskiem saziņas kanāliem pasaules tirgos virza dinamiskas datu vizualizācijas rīku Infogr.am.
Ir Produkts, bet Klienti ir tālu – kā attālināti sasniegt Klientus?
Mārtiņš Lācis…
… veidojis karjeru vienā no mūsu stabilākajiem eksporta flagmaņiem – Latvijas Finieris. Ilggadīgā pieredze dod pamatu runāt par kultūru atšķirībām dažādās valstīs, sekmīgām un ne tikai sekmīgām sadarbībām dažādos tirgos.
Kā atšķiras komunikācija ar dažādiem Klientiem?
Zini eksportā sekmīgu uzņēmēju, kurš varētu par to interesanti pastāstīt? Piedāvā ideju! Balva – klātienes uzaicinājums uz #PiedzivojumuStasti!
Pasākuma mirkļbirka/hashtag sociālajos tīklos: #PiedzivojumuStasti
Pasākuma laikā šajā lapā varēs sekot tiešraidei.
Klātienes līdzdalība – ar personīgiem ielūgumiem.
Ieskats iepriekšējos #PiedzivojumuStasti:
#PiedzivojumuStasti Nr.8 – ĀFRIKĀ PIEDZĪVOTAIS
#PiedzivojumuStasti sajūtas:
Leave a Reply