#ViegliNopirkt
Biznesa skolā man mācīja: “make it easy for customer to buy” (izdari tā, lai Klientam ir viegli nopirkt).
Šodien skraidīju pa pilsētu un mēģināju noīrēt semināra telpas (tādas, kurās varētu iebraukt ar vieglo auto). Vairākās vietās sajutos tā, it kā es ar savu pasūtījumu/naudu būtu patiess apgrūtinājums.
Viens sastaptais organizācijas pārstāvis skaidroja, ka “par šo jautājumu neatbild” un vajadzēja atkārtoti lūgties, lai mani aizvadītu pie kāda, kurš spētu man parādīt telpas…
Otrajā vietā “menedžeris ir atvaļinājumā, atpakaļ būs pēc nedēļas” (man vienošanos vajadzēja panākt šodien)…
Trešajā vietā uz izcīnīto menedžera telefonu zvanīju sešas reizes, SMS aizsūtīju un pēc tam man neviens neatzvanīja (pēc sešām stundām joprojām nav atzvanījis)…
Ceturtajā vietā man pa telefonu paskaidroja – “nu tad droši vien šī telpas jūsu pasākumam nav piemērotas” (atlika vien šo padomu rūpīgi iegaumēt)…
Kungi un dāmas,
vai nu
a) versija par ekonomiskām grūtībām LV ir kaitnieciska dezinformācija
vai arī
b) stāsti par šeit dzīvojošo ļaužu kvalifikācijām un saprātu ir tikai vēlmju domāšana!
Vai nu
a) cilvēkiem (par telpām, kuras vasaras nesezonā tā arī paliks tukšas) nav vajdzīga nauda
vai arī
b) šajā intelektuāļu karaļvalstī princips “make it easy for customer to buy” ir pārlieku sarežģīts.
Vai arī Tu esi piedzīvojis grūtības apstiprināt savu pasūtījumu vai atdot naudu?
Padalies!
Leave a Reply